שאלות נפוצות
ריכזנו עבורך מידע ברור ומדויק על תהליך ההזמנה, אפשרויות המשלוח, מדיניות ההחזרות.
המטרה שלנו היא להבטיח חוויית קנייה נעימה, בטוחה ושקופה – כדי שתוכל ליהנות מהבחירה שלך בראש שקט.
אם לא מצאת את המידע שחיפשת, נשמח לעמוד לרשותך ולספק מענה אישי.
הזמנות ותשלום
איך ניתן לבצע הזמנה באתר?
תהליך ההזמנה באתר שלנו פשוט וידידותי. בחרו את המוצר המועדף עליכם, הוסיפו אותו לסל הקניות ולחצו על כפתור התשלום. לאחר מכן, פעלו בהתאם להנחיות להשלמת ההזמנה במהירות ובקלות.
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?
אנו מקבלים מגוון אמצעי תשלום, כולל כרטיסי אשראי (ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס, ישראכרט), אפל פיי, גוגל פיי וביט.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן, ניתן לחלק את התשלום לעד 12 תשלומים שווים ללא ריבית.
האם המידע שלי מאובטח באתר שלכם?
בהחלט! האתר שלנו משתמש בפרוטוקול אבטחה SSL כדי להצפין את המידע שלכם ולהבטיח רכישה בטוחה.
משלוחים והחזרות
מהו זמן האספקה?
זמן האספקה הוא 1-4 ימי עסקים. כל ההזמנות נשלחות עם דואר שליחים מהיר של דואר ישראל ומגיעות ישירות לבית הלקוח.
האם המשלוח חינם?
כמובן! אנו מציעים משלוח מהיר בחינם עבור כל הזמנה, כך שתוכלו ליהנות מהקניות שלכם ללא דאגות נוספות על עלות המשלוח.
האם יש אפשרות למשלוח אקספרס?
לשיפור חווית השירות, אנו מציעים משלוח אקספרס מהיום למחר למגוון רחב של יישובים עבור פריטים שזמינים במלאי. אפשרות המשלוח תופיע בצורה אוטומטית בעמוד ההזמנה לאחר הזנת עיר המשלוח. שימו לב, השירות כרוך בתשלום נוסף בהתאם ליעד המשלוח והוא כפוף לזמינות המלאי. במקרים דחופים, ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ.
איך ניתן לעקוב אחר ההזמנה שלי?
לאחר שליחת ההזמנה, תקבלו עדכון למייל עם מספר מעקב. תוכלו לעקוב אחרי המשלוח באתר של דואר ישראל.
מהי מדיניות ההחזרה שלכם?
אנו מציעים 30 ימי החזרה ללא עלות על כל הפריטים שלא נענדו וארוזים באריזתם המקורית. על מנת לבצע החזרה, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו ותקבלו הוראות מפורטות.
שירות לקוחות
איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
אנחנו זמינים לכם בערוצים השונים: WhatsApp: 054-5561444 Email: contact@reluxe.co.il
מה שעות הפעילות בוואטסאפ?
אנו משתדלים לתת מענה לקהל לקוחותינו מסביב לשעון כלל שניתן.
שעות פעילות המוקד הן: ימים א׳-ה׳ 09:00 - 17:00 יום ו׳ 09:00 - 15:00.
מה משך האחריות ומה היא כוללת?
אנו מציעים אחריות לכל החיים על האבנים המשובצות. בנוסף, ישנה אחריות לשנה על סוגרים ורכיבים מכניים אחרים של התכשיט. במקרה של בעיה, אנא פנו אלינו ואנו נדאג לתקן או להחליף את התכשיט בהתאם למדיניות האחריות שלנו.